iSMA CONTROLLI Poland

Polityka Systemu Zarządzania Jakością

Firma iSMA CONTROLLI Poland S.A. (iCP) działa na globalnym rynku technologii automatyki budynkowej (BMS). iCP projektuje i produkuje inteligentne systemy zarządzania automatyką budynkową. W najbliższych latach pragniemy rozwijać naszą firmę, umacniać jej pozycję na rynku, poprzez wprowadzanie na rynek nowych, innowacyjnych rozwiązań. Pragniemy, aby Spółka postrzegana była, jako godny zaufania partner i w pełni zasłużyła na miano lidera w swojej branży. Jakość oferowanych produktów oraz zadowolenie i satysfakcja klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Obserwujemy rynek oraz reagujemy na potrzeby, opinie i oczekiwania zgłaszane przez naszych obecnych i potencjalnych klientów. Koncentrujemy się na zrozumieniu Klienta, wykorzystując doświadczenie i kompetencje, potwierdzone przez międzynarodowych klientów BMS, oraz w oparciu o zmieniające się wymagania międzynarodowych rynków.
Bazując na trendach technologicznych i potrzebach klientów projektujemy nowe rozwiązania. Proces konstrukcji oparty jest na nowoczesnych metodykach prowadzenia projektów zapewniających efektywne jakościowo tworzenie nowych produktów.
Proces produkcyjny jest obsługiwany i nadzorowany przez doświadczonych specjalistów oraz wdrożone i doskonalone systemy wspierające, pozwalające na powtarzalną i stabilną jakościowo produkcję urządzeń. Nieustannie podnosimy kompetencje naszych pracowników oraz motywujemy ich do identyfikowania się z firmą oraz rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych. Stosujemy komponenty i materiały gwarantujące powtarzalną jakość naszych wyrobów, a także wyznaczamy i egzekwujemy wymaganą jakość pracy od naszych współpracowników oraz podwykonawców. Zapewniamy wymagane zasoby infrastrukturalne oraz środowiskowe gwarantujące ciągłość naszych procesów, a także ich skuteczność i efektywność. Dbamy o minimalizację negatywnego wpływu na środowisko/ekosystem poprzez stosowanie rozwiązań przyjaznych środowisku. Zapewniamy bezpieczne i higieniczne warunki pracy respektując tym samym obowiązujące wymagania prawne i standardy branżowe.

W myśl powyższego, deklarujemy zgodność i ciągłe doskonalenie funkcjonującego w naszej firmie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiem międzynarodowej normy ISO 9001:2015, wylistowano poniżej elementy systemu zarządzania: •

  1. Standardy Systemu Zapewnienia Kontroli i Doskonalenia Jakości:
    • Metodyki zarządzania projektami
    • Proces weryfikacji jakości produktu podczas trwania projektu wraz z walidacją
    • Proces audytów zewnętrznych i wewnętrznych
    • Proces zarządzania zmianą
    • Elektroniczny system ERP – SAP B01
    • Narzędzia wspierające proces projektowy do organizacji zadań, dokumentacji i zgłaszania błędów – Confluence, Jira, SVN, GIT
    • Proces certyfikacji produktów weryfikujący spełnienie wymogów rynkowych i prawnych
    • System kwalifikacji i oceny dostawców i komponentów
    • System kontroli wejściowej komponentów i materiałów
    • Cykliczne przeglądy KPI w obszarze produkcji
    • System kontroli wyrobu i procesu w obszarze produkcji
    • System ochrony ESD
    • System kontroli jakości i kalibracji narzędzi produkcyjnych
    • Zgodność z wymogami środowiskowymi: ROHS i REACH
    • Zgodność z wymogami IPC-A-610, IPC-A-600
    • System śledzenia historii produktu i komponentów
    • Analiza awaryjności produktów i wprowadzanie akcji korygujących
  2. Nasze Kompetencje:
    • Znajomość i doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi jakościowych
    • Certyfikowani testerzy ISTQB
    • Certyfikowany trener IPC-A-610
    • Szkolony zespół IPC-A-610
    • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
    • System podnoszenia kwalifikacji pracowników
    • Stały udział w konferencjach jakościowych i branżowych.

Powyższa Polityka Jakości została zakomunikowana w organizacji i podlega systematycznemu przeglądowi pod względem przydatności i aktualności. Jako Zarząd iSMA CONTROLLI Poland S.A. deklarujemy nasze pełne zaangażowanie w realizację postanowień niniejszej Polityki Jakości.